PK Estafetten Limburg

Tijdens de PK Estafetten Limburg hebben de atletes en atleten van AC Genk uitstekende prestaties geleverd. Hieronder volgt een overzicht van de resultaten van de deelnemende teams:

Medaillewinnaars:

• Senioren Vrouwen 4×100 meter: Zilver met een tijd van 50,16 seconden (M. Thijs – N. Hendrickx – E. De Paepe – L. Petroci-Coninx)
  • Senioren Vrouwen 4×800 meter: Zilver met een tijd van 10:19,08 (W. Driessen – I. Taha – E. De Paepe – A. Schreurs)
  • Miniem Vrouwen 3×600 meter: Goud met een tijd van 5:45,58 (C. Aiello – A. Santos Carvalho – L. Remans)
  • Pupil Vrouwen 3×600 meter: Brons met een tijd van 6:36,63 (E. Gomez – A. Meuwis – R. Roggen)

Andere deelnemende teams van AC Genk:

• Senioren Mannen 4×800 meter: 5e plaats (L. Putzeys – R. Winters – M. Arduwie – J. Cant)
  • Miniem Mannen 4×80 meter: 7e plaats (V. Putzeys – J. Gomez – D. Verhees – S. Gijsbrechts)
  • Pupil Mannen 3×600 meter: 7e plaats (J. Ramakers – S. Reymen – F. Driessen)
  • Miniem Mannen 3×600 meter: 8e plaats (S. Gijsbrechts – V. Putzeys – D. Verhees)
  • Pupil Vrouwen 4×60 meter: 4e plaats (R. Roggen – E. Gomez – A. Meuwis – E. Colaianni)

De resultaten zijn een getuigenis van de harde werk en toewijding van alle atleten van AC Genk. De club kan met trots terugkijken op een succesvol kampioenschap en de mooie prestaties van hun teams.

Bekijk alle uitslagen op atletiek.nu.